Armadale

30 juli 2011 - Dubbo, Australië

Vandaag hebben we 430km gereden via een mooie weg waar zeer veel kronkels in zaten. En ook van hoge heuvels en diepe dalen. We hebben door bossen gereden en dan weer droge vlakten met zielige schapen die weinig te eten hadden. We hebben het niet kunnen bijhouden hoeveel dooie kangoeroes en vossen er langs de weg lagen. we zijn maar gestopt na ongeveer 30. Het is vrij rustig op de weg en er is heel weinig verkeer. Zo nu en dan kom je door een gehucht waar je dan kan stoppen voor koffie. De namen van de gehuchten zijn bijna niet uit te spreken maar wel grappig. Bijv. Coonabarabran.

Rond 5uur waren we dan in Armadale, we hebben even moeten zoeken en vragen waar de mooiste van de 2 campings was. We werden begroet door een zeer enthousiaste campingbaas waardoor we ons zeer welkom voelden.Hij vroeg ons waar we vandaan kwamen en toen zei Arie üit Holland.Toen keek hij naar de auto en vroeg of we die hadden meegenomen. Ja want we hebben een afslag gemist, daarom zitten we nu hier" Morgen gaan we op onderzoek uit maar de eerste indruk is een mooie historische plaats met mooie gebouwen en prachtige huizen.