walvissen en winkelen

16 juli 2011 - Sydney, Australië

We gaan vroeg de deur uit om met een boot te gaan kijken naar de walvissen.

De golven zijn redelijk en we durven het wel aan .2 dagen daarvoor waren de golven 2meter hoog en de mensen die toen aan boord waren hebben niet veel gezien omdat ze de hele tijd met hun hoofd in een zak hingen. he lekker. vandaag ziet het er goed uit dus we zijn vol verwachting.

Als we 'n half uurtje varen uit de haven zijn worden er 2 walvissen gespot. Alle hoofden kijken dezelfde kant uit. met mijn kleine fototoestel heb ik deze 2 foto's kunnen maken waarop er ïets te zien is" de enorme lenzen maken natuurlijke betere foto's maar ala. ik vind het helemaal geweldig. We zien ook nog een aantal dolfijnen dus dat maakt het helemaal af .

's middags gaan we een mooi oud gebouw (in engelse stijl) in , waar heel veel kleinere winkels zijn gevestigd.

met Olivia is het altijd leuk winkelen, zij maakt er een feestje van.

1. Wim van der Zwan:
    hallo Arie en Lida,

een schitterend blog waar je alle belevenissen kan delen met het thuisfront. Ziet er allemaal goed uit en leuke foto's. Ik heb het blog aan mijn favorieten toegevoegd en zal wekelijks kijken om jullie verhalen te lezen.

groetjes en tot horens,

Wim
  2. Paula Poot:
    Hallo Arie & Lida,
    Wat leuk om te lezen dat het je gelukt is! We gaan via je reisverslag gezellig met jullie meelezen (-reizen).De foto is ook leuk om te zien.
    Hartelijke groetjes,
    "de Pootjes" uit Rotterdam
  3. Rita:
    Hoi Arie en Lida.
    Nogmaals heel veel plezier.. Ik meld me(aan de zijkant van je blogje) aan zodat ik steeds een berichtje krijg als je er iets nieuws hebt opgezet.
    We volgen je blog en reizen met je mee.. Maar dan wel heerlijk `s avonds in ons eigen bed en zonder stress Haha Have fun
  4. Aad en Günther:
    Lida en Arie
    Heel mooi we hopen echt dat jullie het naar julie zin hebben we zien julie wel weer over twee jaar.
    Arie ik zal wel wat restauratie foto's op mijn Web site zetten dan kan je zien wat er is gedaan.

Groeten Aad en Günther
  5. Bauwien:
    Hallo Arie en Lida,
    het ziet er allemaal erg leuk uit,
    we hopen nog veel van jullie te zien,heel veel plezier.
    groetjes van Theo en Bauwien.