(hof van ) Eden

18 april 2012 - Eden, Australië

Sinds vrijdag zijn we in Eden. Vanaf Mallacoota zijn we weer een grens gepasseerd, nu van NSW.  Voor ons is het  "het hof van Eden" omdat Olivia bij ons aan het logeren is. Fiona heeft zaterdag zo'n 7uur moeten rijden ,heen en terug om haar hier te brengen. Maar dat vond ze niet erg omdat Olivia weken geleden haar koffertje al wilde pakken om bij opa en oma in de caravan te komen. De afgelopen dagen waren zonnig en warm en we hebben al van alles gedaan. Op het springkussen, en  in het zwembad, Het strand is vanaf de caravan op loopafstand en wat is er fijner dan zand en zee en over elke golf heenspringen? De verzameling schelpen groeit al behoorlijk.

Arie was maandagavond na het eten gaan vissen aan het strand. omdat de hemel heel helder was en vol met sterren, vonden Olivia en oma het wel spannend om naar opa te lopen in het donker. Allebei met een zaklantaarn op zoek naar opa. Gelukkig had opa ook een zaklamp want anders hadden we hem niet gevonden, ZO donker was het.. Olivia vond het heel leuk en al die duizenden sterren prachtig.

Vandaag in een maritiem museum geweest waar heel veel schelpen lagen die je allemaal mocht pakken en bekijken. Een tafel met tekeningen en stempels  en kleurtjes is wat Olivia betreft een trekpleister.

Arie en ik hopen maar dat Olivia het 14dagen leuk blijft vinden bij opa en oma en dat ze niet voor die tijd terug wilt naar papa en mama. Zij kunnen nog lang genoeg voor Olivia zorgen. toch?

1. Greet:
    18 april 2012
    Wat wordt Olivia groot, wat een mooi kind! Lijkt precies op d'r opa. Haha. Wat schrijft Lida toch geweldig, is erg leuk om te lezen allemaal.
    Groetjes,
    Greet
  2. Bauwien:
    18 april 2012
    Het is leuk om alles te lezen wat jullie allemaal meemaken en ook de fotos zien er leuk uit en veel plezier zo met jullie drieen.
    groetjes Bauwien.