Probleem

18 september 2011 - Camooweal, Australië

Hallo beste mensen,

Hier even een boodschap van Fiona.

Pa en Ma zijn onderweg naar Tennant Creek NT denk ik. Ze belde ergens bij Camooweal vandaan. (In the middle of no where!)

Ze hebben leuke dagen gehad in Lawn National Park. Alleen had hun computer na die dagen grote problemen. De laptop blijkt totaal niet meer te werken (motherboard door gebrand??). Nu hebben ze in Mount Isa een nieuwe laptop gekocht met de hulp van een zeer behulpzame computer winkel meneer. Alleen is al wat nieuw is natuurlijk een beetje anders. Ma moet alles weer op nieuw uitvinden.

Dus ze zal over een paar dagen (na veel zweet (letterlijk) en tranen (ook letterlijk) hopelijk weer een update op hun blog plaatsen.

Groet

Fiona

1. Wim van der Zwan:
    hallo Fiona,

bedankt voor het berichtje, weet het thuisfront ook wat hi, ik zit al een paar dagen te kijken naar een nieuw berichtje uit Australie, is te hopen dat alle foto's enz van de harde schijf gehaald kunnen worden, zou zonde zijn als alles kwijt is.

groetjes,

Wim van der Zwan
  2. Hanny Mes:
    18 september 2011
    Hallo, bedankt voor je berichtje zat inderdaad iedere dag te kijken en vond het al vreemd, gelukkig was het maar de'""computer"" Doe ze de groeten en ook aan jullie natuurlijk .
    Hanny
  3. Rita:
    Hai
    Fiona

Ik had ze vrijdag ook al gemaild om te vragen wat er was .. Gelukkig alleen maar "laptop pech " Jammer maar helaas..
    Groetjes van ons aan jullie allemaal