Rainbow beach

7 augustus 2011 - Maryborough, Australië

We werden vreemd aangekeken toen we gingen uitchecken want om 8.15u gaven wij de sleutel al terug. Zo jullie zijn vroeg op pad. Ja dat kwam vanwege al het lawaai op de camping. We zaten stijf rechtop in bed als de buren naar de wc moesten. Zij hadden een busje met een schuifdeur dus dan weet je het wel. De eerste 100km waren we zeer geconcentreerd want we moesten door/langs Brisbane. Dat is inmiddels ook een wereldstad geworden. Maar alles ging helemaal goed. Geen verkeerde afslag.We hebben ook een nieuw woord geleerd tailgaiting bag off. Wat bij ons bumperkleven is. Als we van de grote weg afkunnen nemen we de afslag met een hele leuke naam Gympie. We rijden dan 70km door bossen want we zijn op weg naar rainbow beach. Onderweg had ik toevallig tegen arie gezegd, misschien zit de enige camping die er is wel vol en wat blijkt..... als we voor de poort staan, staat er op het bord dat alles VOL is. Arie gaat toch maar naar binnen en hoera nog EEN plek voor ons. Dat is toch boffen? Het is op loopafstand van het strand en er is een veerboot naar Fraser eiland. Daar willen we zeker naar toe.

Als we 's avonds een rondje lopen komen er vreemde dieren op ons pad en een leuk beschilderde bus voor de backpackers.

1. Greet:
    9 augustus 2011
    Jeetje Arie, je zit daar nou net te vissen of je alle tijd van de wereld hebt. Oh ja, dat heb je ook. Vind het nog maar vreemd hoor, dat je niet meer langs komt waaien. Ik mis je klompen, je heerlijke geitengeur, maar vooral je humor. Zo te zien hebben jullie het geweldig, zo te lezen ook.
    Lekker blijven genieten hoor.
    Groetjes,
    Greet
  2. Jos:
    10 augustus 2011
    Wat, Greet ? Kwam hij bij jullie ook elke dag een bakkie scoren ? Bij de NME ook al ! Onze bezuinigingen lijken erg mee te vallen, sinds juli houden we giga veel koffie en fruit over !
    Nou Arie en Lida, geniet er van....jammer dat jullie niet op en zijn feestje kunnen zijn op de Kibo. We zullen op jullie proosten !
    Groetjes, Jos
  3. Jos:
    10 augustus 2011
    Het moet zijn BEN zijn feestje, i.p.v. "op en zijn feestje".... ;-) groetjes!