southport

5 augustus 2011 - Gold Coast, Australië

Gisteren de laatste dag in Yamba. De dag begon heel leuk want toen we om 7uur de deur open deden stond er een HELE grote kangoeroe op 2 meter afstand. Hij was denk ik net op weg om naar een rustiger gebied te hoppen omdat de camping wakker werd. Hij was ECHT heel groot want arie moest omhoog kijken. Hij bleef jammer genoeg niet wachten totdat ik mijn fototoestel had gepakt. Na het ontbijt is arie gaan vissen. Wij hadden gedacht dat we 's avonds vis zouden eten voor het diner, maar dat zou dan rog zijn geweest want behalve een paar kleinere vissen was het die grote rog. Arie vond deze TE mooi om op te eten en heeft alles teruggegooid.  Nou ja dan maar fish and chips gehaald dat is ook sneller.  's avonds nog even de pier afgelopen om de zon te zien ondergaan. Dat is voorbij voordat je het weet en dan is het pas half 6.

Vanmorgen hadden we het plan om 200km noordelijker te gaan naar Tweed Heads. Het leek ons een klein plaatsje. Tot onze grote schrik verdwaalden wij direkt in de drukke toeristische straten. Wij hebben de camping nooit gevonden want hier hadden wij geen zin in. Zo'n 100 km verder hebben we nu 1 overnachting geboekt in southport. Dit ligt in Queensland dus NSW hebben we achter ons gelaten.Het is een camping die voor jonge gezinnen is want er zijn 2 zwembaden -mini golf- (tafel) tennis- spa -speeltuin enz.

Morgenochten gaan we snel weer verder.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade